Dagar fyllda av sommar

Hej,

Hur mår ni? Vad gör ni nu när det är sommar men mest regnar hela tiden? Själv fyller jag dagarna av det jag vet bäst av under sommaren - jobb. Det är roligt, utmattande och lärorikt. Som det ska vara med andra ord.

Men jag har ju gjort andra saker också, som att gå på en Coldplaykonsert i ösregn (där förbandet fick gå av scenen på grund av allt regn men där regnet mirakulöst höll sig borta ändra från första till sista tonen av Coldplay). Jag har firat midsommar med vänner, haft spelkväll med några av dessa vänner och så har jag varit på bröllop och hunnit med en snabbtur upp till Linköping med grejer eftersom vi samtidigt flyttpackar. Jag fyller mina dagar med andra ord men jag tror att dessa dagar allra bäst beskrivs av bilder så här kommer det några från mitt Instagram och Snapchatflöde från de senaste veckorna. 
 
Glad och lycklig över klarad tenta på midsommar
 
Och fantastiska Chris Martin på Coldplay-konsert
 
Nostalgibild någon gång runt 1997 i röran efter flyttpackningen
 
Och temat på bröllopet kunde helt enkelt inte slå fel
 
På en trottoarkant, mellan regnskurarna, utanför Ullevi
 
 
Och fyra glada efter sjuttioandra regnkaoset den dagen
 
Sommarens vackraste brudpar
 
Och obligatoriska solbilden före första, och hittills enda, badet i sommar
 
Och så Saras fest då föräldrarna var borta men jag var så trött att jag kunde dö efter många timmars jobb