T2-tenta.

Tittar inför att säga hej och meddela att jag (med största sannolikhet) har kuggat min första tenta i mitt universitetsliv. Jaha ja. Så kan det gå. Tentan var dock representativ så jag har ingenting att klaga på - en hel del blandade frågor även om jag var lite ledsen över de anatomifrågor som dök upp. Och som sagt; med tanke på allt som jag har gått igenom den här terminen så är det faktiskt helt okej. Jag är nöjd ändå (okej, jag erkänner. Jag kommer ändå gråta en skvätt, eller väldigt mycket, när resultatet kommer..) MEN. Nu har vi ytterligare en erfarenhet i ryggsäcken.
 
I övermorgon är det dags för praktiska. Har inga större förhoppningar utan ser det mest som ett övningstillfälle (som jag dessutom kan skämma ut på mig, men vad gör det om hundra år?). Äsch. Eftermiddagen idag har jag dock spenderat med glass och Vampire Diaries. Lite belöning efter långt tenta-P och dränkande av sorger är alltid bra. 
 
På lördag flyger vi till London, DET är åtminstone något väldigt positivt! 
#1 - - Sara aka frugan!:

Visst blir man sur och ledsen när man man kuggar första gången. (Kuggade min andra hemtenta! Håller på och skriver omtentan nu!) Jag tror jag gick runt och var irriterad och sur på mig själv i säkert en-två dar. Men det är en bra erfarenhet för man inser att man inte är mer än mänsklig och att det är mänskligt att misslyckas! Och med tanke på din höst så tycker jag det är starkt av dig att ens skriva den <3