Glada nyheter!

Jag har blivit med lägenhet! En alldeles, alldeles, alldeles, ALLDELES EGEN LÄGENHET! Den är så mycket min att jag skulle kunna fylla den med marshmallows och ingen skulle kunna klaga för den är faktiskt min (Fast vem, i sina rätta tankar, skulle inte gilla en hel lägenhet fyll av marshmallows?. Skämt åsido. Jag har fått lägenhet och det känns helt fantastiskt jättebra.
 
Imorgon (nja, snarare inatt) åker vi till London. Det ska bli oerhört mysigt att få koppla av och tänka på annat - känns dock för tillfället lite overkligt. Och så hade jag ju praktiska tentan idag också. Jag var i sådant totalt upplösningstillstånd på min första station att den stackars amanuensen måste ha trott att jag skulle lägga mig ner på golvet och sparka och skrika. Det var ungefär vad jag ville göra också, men höll mig ifrån det - chansade lite på saker och ting och fortsatte sedan in i de andra två rummen som gick helt okej. Armen på anatomi, ryggmärgen på histologi och blodtryckslabb stod inför mig vid klockan 09.35 imorse och nu, klockan 18.19, är jag så oerhört tacksam och att jag kan lägga det bakom mig - åtminstone för ett par dagar.