ännu ett nolle-p

Och så var ännu ett nolle-p till ända. Det känns lite märkligt eftersom det, med största sannolikhet, var det sista nolle-p jag var engagerad i. Herregud. Det har verkligen varit tre oerhört roliga och fantastiska nollningar som alla har bidragit med oerhört mycket positiva och glada minnen. Vilka fantasiska vänner jag har fått på den här platsen.
 
I samband med att nolle-p är slut inleder jag också min sista månad i Ryd. Det känns helt plötsligt konstigt, lite tomt. Vill jag verkligen flytta? Ett år är ändå en relativt lång tid att bo i ett rum som jag bara hade förväntat mig att bo i två månader. Högst. Det finns så mycket mer jag vill skriva om och berätta om som inte hör hemma här. Som jag måste få bearbeta själv just nu och det gör att det kanske är lite extra tyst på bloggen. Det får väl vara så helt enkelt. Det är mycket tankar. Om framtid - och ensamhet - och glädje. Hur man får de där tre att samspela och förhoppningsvis bilda något väldigt positivt. Jag längtar.