Trött dag.

Har installerat mig själv i sängen. Mitt andra Nolle-P i mitt liv är så över och jag har till slut låtit tröttheten ta överhanden. Det har varit så fantastiskt roligt under de här två veckorna, allt från alla de gyckel vi har fått framföra (och som har gått bättre och bättre!) till de dagar vi har spenderat med Nollan eller, som de numera är, nyblivna Ettan!
 
Det är svårt att sammanfatta alla intryck i några rader av text men det har, kort och gott, varit roligt (och hostigt). Nollesjukan har, såsom sig bör, invaderat min kropp och jag säger därför tack för idag medan jag snörvlar vidare. Nu börjar vardagen igen, vilket ska bli rätt så skönt. Det är dags för mig att få lite rutiner igen. Imorgon påbörjar vi ett nytt tema vid namn CREN vilket står för Cirkulation, Respiration, Erytron och Njurar. Det ska bli så spännande!