Klassittning och valvaka.

Igår, efter att jag äntligen hade lyckats trycka in ett par timmars studietid, begav jag mig efter mycket om och men mot Örat (Örat är vårt kårhus - här finns bästa fikat!) som ligger precis vid HU. Det vankades nämligen kräftskiva-klassittning-valvaka med bästa T2. Det var verkligen roligt att få umgås lite med enbart klassen och det var en bra kombination av aktiviteter, allt från sittningslåtar till galenpanna. Vad som var mindre roligt var givetvis de siffror som presenterades. Jag vill inte kommentera valet alltför mycket då detta inte är en politisk blogg men att jag är mörkrädd - och förvånad - över hur saker och ting förbises är ett faktum. 
 
Idag har jag däremot engagerat mig i diverse inom skolan och Medsex. Imorse stod vi på Campus Valla och delade ut flyers, om ni befinner er i Linköping den 26 september rekommenderar jag varmt att skaffa biljett till Sjukhusfesten! Det kommer att bli riktigt, riktigt roligt! Dessutom ser jag fram mot vad vi ska läsa om till nästa basgruppsfall; hjärtat! Dagens höjdpunkt bestod dock i att föräldrarna har gjort en snabbvisit över kvällen. På grund av andra saker som pågår så fick de möjlighet att svänga förbi mig ikväll och det var det bästa som jag hade kunnat önska.
 
Sist men inte minst bjuder jag dock på en bild från igårkväll, med fina vänner och ständiga aktiviteter är livet trots allt rätt bra!