Åh, härliga söndag.

Jag fullkomligt älskar söndagar. Finns det någon annan dag som det är helt okej att faktiskt ta det lugnt och inte prata med någon för en dag? Det där låter ju visserligen fullkomligt associalt men jag tycker det är skönt. Skönt att få ett par timmar att bara vara mig själv - det är väl så det blir när man har vuxit upp som ensambarn med långa eftermiddagar där jag fick roa mig bäst jag ville. 
 
Gårdagen innehåll en hel massa. Bland annat två gyckel som var roligare än på länge och sedan en hel natt med jobb för Oralspex på Nationernas Hus. Tack vare effektivitet var vi färdiga redan 03.50 - och det är något relativt rogivande med att cykla hem den tiden på dygnet, de allra flesta har släckt för natten och bilarna som är ute och kör är i princip obefintliga. 
 
Nu väntar ny vecka med nya tag, det blir bra det med.