Vilken helg!

Herregud. Jag är helt slut. Äntligen är det söndag; och som jag har längtat! De senaste dagarna har verkligen varit fyllda av upplevelser. 4-verkeriet ställde som sagt till med festhelg och efter torsdagens nattjobb på kravallen som hölls så steg jag upp efter tre timmars sömn och lyssnade på en föreläsning om nerver. Trots trötta ögon och en hel del gäspningar så var det intressant. Neuro-temat är så markant mycket "bättre" (mer strukturerat, bättre föreläsare och något lättare att smälta) än det föregående immuntemat och jag börjar så sakteliga känna studielust igen. 
 
Efter en härlig tackfest anordnad av ettan i fredags begav vi oss till Kårallen igår för att tävla i Schlaget; och vi vann! Det hade nog ingen av oss trott även om vi hoppades som bara den. Glada firade vi sedan med finsittning och eftersläpp även om det för min egen del blev en relativt tidig hemgång då tröttheten slog till i fullo runt ett-snåret. Jag njöt verkligen av att inte behöva ställa klockan imorse!
 
Dagen har jag sedan spenderat med att göra allt det där jag faktiskt inte har hunnit göra under de senaste två veckorna. Jag har städat, handlat och ätit mat. Samt prokrastinerat som bara den - men nu är det dags att öppna böckerna. Äntligen känner jag mig lite på banan igen. 
 
Är så glad för alla minnen jag får dela med dessa; fina Medsex 14/15!