En bättre dag.

Idag är det fars dag. Något som jag kanske borde uppleva som jobbigt med tanke på allt men känner trots det att dagen har varit bra. Givande. En bättre dag med andra ord.
 
Idag ser jag fram mot allt det som komma skall! Mot Schlaget som vi ska tävla i och idag slutfört alla stämmor till! Det ska bli så roligt att få framföra vårt eget gyckel - och som vi har lagt ned tid på att det ska bli ett bra gyckel. Nu ska vi bara öva in allt innan det är dags att ställa sig på scenen om två veckor och framföra det hela. Jag ser också fram mot våren och mot T3. Mot att få komma vidare i livet. Att få fortsätta och skratta. Det låter kanske banalt, men det är en sådan härlig känsla att få känna så igen. Att få känna sig levande.
 
För även om pappa inte finns längre så är han alltid med mig. Han är inte längre ett telefonsamtal bort men han lyssnar alltid. Finns alltid där; såsom pappa alltid har funnits för mig. Och visst gör det ont, visst gör det jätteont men samtidigt är jag så tacksam över alla de stunder jag har fått. Över alla de minnen som existerar. Med det säger jag godnatt och tar tag i en ny vecka.