Sommarlov!

Åh, äntligen är vi helt lediga! Två tentor är gjorda och överlag så kändes det helt okej. Nu får tiden utvisa om jag är godkänd eller inte och fram tills midsommar kommer jag därför att lägga all oro åt sidan och njuta av faktumet att jag inte har någonting att göra. 
 
Igår firade vi med tentafest/häng i Trädgårdsföreningen och trots lite duggande regn så var stämningen på topp och alla glada. Vi klarade av T1 och blickar nu fram mot T2. Inte längre helt nya men fortfarande ganska små - men med det tempo som den här terminen har hållit kan jag nog räkna med att det kommer ta ett ögonblick innan jag befinner mig på något sjukhus för AT-tjänstgöring. 
 
Idag är det Sommar-X och imorgon beger jag mig troligtvis hem mot Kalmar. Mot en sommar med gamla vänner och gamla vanor men också mot en sommar med nya erfarenheter och nya upplevelser.