!!!

Jag klarade den förbannade stadietentan; och jag är så himla glad! Det har verkligen varit som en stor tung sten på axlarna, osäkerheten om framtid och studier och vad som ska komma härnäst - men nu är den avklarad, den andra stora flaskhalsen som jag var så osäker och rädd inför! Som vanligt blir det alltid ett rejält adrenalinpåslag. Tittade på telefonen först vid lunchtid och hade då, som sig bör och som det brukar bli, flertalet notiser om att tentaresultatet var uppe. Jag var förvånad, inställd på att det skulle komma senare eftersom det var så många som skrev. Insåg ganska snabbt att jag behövde kolla, jag klarade inte av att vänta i fyra timmar innan passet var över så jag kikade och där stod det äntligen; ett G! Adrenalinstinn och skakig trodde väl personalrummet att jag hade råkat ut för någpt mycket värre men det är svårt att dölja glädjen när oron varit så stor.

Med det tar jag tre dagars ledigt och firar midsommar. På söndag är det Coldplay för fjärde gången - just idag är livet rätt bra.