Körhelg

Hej på er. Hur mår ni idag? Själv sitter jag återigen med tentapluggandet efter ett par dagars ledighet. Jag har varit tillbaka i Kalmar under helgen för att tacka av min gamla körledare som jag hade under fyra års tid i Vox Beata. Det var otroligt roligt och väldigt känslosamt - vilken fantastisk tid jag hade under mina år som en del av Vox!

Tentapluggandet går sådär. Idag läser jag lungor, lite roligare än vad jag tycker att det är med njurar men kanske inte min favoritdel. Men det går framåt.. Snart har jag hunnit igenom större delen av tidigare anteckningar. Dessutom gick de föregående två veckornas patientövningar bra! Det var oerhört roligt och väldigt väldigt lärorikt, det känns bra med en trygg smygstart inför stundande terminer och år.
 
Mycket mer har jag nog inte att dela med mig av i dagsläget. Det händer inte så mycket under tentaperioderna - jag har mitt schema jag följer och dagarna går långsamt framåt. Det kommer att bli bra det här med. 
 
 
Här kommer ett litet smakprov från helgen - fina fantastiska Vox och framförallt Paul som har varit en stor del av den jag är idag. I den här kören träffade jag några av mina absolut bästa vänner. 
 
Visa fler inlägg