En helg med reunion

Vilken helg! Har varit fullt upp med en massa upptåg och andra galenskaper. Fredagen inleddes med seminarium om levern vilket var något av det mest givande jag varit på under min studeitid här. Som studenter fick vi möjlighet att vara engagerade med en oerhört duktig föreläsare och fick både repetition, ny kunskap och svar på diverse frågor under tre timmar. Riktigt roligt med andra ord!

Fredagskvällen spenderades sedan med Medsexreunionsittning! Det var en av de absolut roligaste sittningar jag har varit på under min tid här på universitetet och sång och upptåg kombinerades med fantastisk underhållning av bland annat de som var PiLS (Personalvetarnas festeri) under mitt festerist-år. Så himla himla bra (och andelen snapchat-stories var inte nådig där ett tag under kvällen). Knappt hann vi dock hem för att vända under natten innan lördagmorgonen inleddes med sillfrukost i trädgårdsföreningen med hela gänget och därefter upptåg och galenheter under dagen som avslutades med en hel del skratt, hög musik och alltför mycket dansande på kvällen under Fortes och Linteks Utedisco på Kårallen. Vaknade upp imorse med värkande magmuskler efter allt skratt och ett leende som var bredare än de gäspningar som jag försökte kväva. 
 
Kort och gott: En riktigt riktigt bra patethelg med andra ord. Jag trivs i patethimlen, det är rätt bra här också. 
 
Med det inleder jag en ny vecka med föreläsningar och basgrupper. Det ska bli kul att se vad veckan bjuder på och som avslutning ser jag fram mot att få inviga Pinchos (en restaurang här i Linköping) på fredag med några av de bästa jag vet i mitt liv. Bjuder på en bild på mitt älskade BadSex (dvs Medsex 14/15) och hoppas att även ni har haft en bättre helg!

Nästan hela gänget!
Visa fler inlägg