Och så var nollningen slut!

Sista nolledagen idag och så mycket har hänt! GF-kvällen i torsdags var trevlig med lekar och skratt och fredagens basgruppsträff var även den givande. Efter basgruppsträffen begav sig några ur min nollegrupp (inklusive mig själv) iväg för att handla inför kvällens tack-middag som hölls ute i Lambohov. Det var jättetrevligt - och jättetrångt. 

Under lördagen var det dags för BVC vilket jag inte tänker skriva ett dyft om här utifall att någon, någon gång, i framtiden nyfiket googlar fram gamla inlägg om vad detta står för. Jag kan säga så mycket som att det var roligaste dagen på nollningen med en känsla av examination och det ska bli så oerhört roligt att få vara med nästa år och då få se hur nästkommande nollan reagerar..
 
För nu är vi faktiskt inte nollor längre utan ettan! Så det så, och det firade vi idag med brunch i Cellskapet och slutligen kaffe med en extra espressoshot inne på Espressohouse. Imorgon flyttar jag ut till Ryd och min blivande korridor, spännande!
#1 - - Anonym:

Hahaha jag lovar dig att du vänjer både dig och magen ;) att bo kollektivt är både det bästa och sämsta som finns! Kramar