Tredje gången gillt

Dagarna springer förbi och om tre dagar är det den 18 november. Den 18 november innebär också att vi bara har en endaste liten månad kvar i Boston och att vi har spenderat tre här. Det känns inte riktigt klokt - som jag kommer sakna denna stad (men som jag längtar efter Sverige och hemma också)!
 
I helgen var jag i New York igen för tredje gången men denna gång med kollektivet. Vi hade det superkul och jag njöt verkligen av tiden där. Vi strosade i Central Park och åt brända mandlar, jag tryckte i mig två stora hamburgare, jag sov ynka 2,5 timme mellan lördag och söndag för att vi hade alldeles för roligt med de människor vi lärde känna på vårt hostel och slutligen såg vi Wicked vilket var helt fantastiskt. Det är så roligt att uppleva så mycket med de här människorna jag bor med och det är något jag alltid kommer att bära med mig.
 
Annars rullade veckan innan New York på med operationer och plugg dvs. på samma sätt som många andra veckor. Det har blivit vardag här nu och det är rätt skönt det med.