Hur man glömmer bort att bloggen existerar.

Hej.
 
Det var ett bra tag sedan, det märks på hur många ni är som kikar in här. Ber om ursäkt för det och kan inte skylla på något annat än att post-festivallen tröttheten var brutal och den energi som fanns har spenderats på annat än bloggen. 
 
Festivallen kom och gick - vilket var helt fantastiskt även om det mest känns som en dimma i efterhand. Jag spenderade majoriteten av tiden i ett varmt kök och det gick bra, även om det i efterhand som sagt mest är ett töcken av matos och diskande. Lite tid fick jag till att springa upp och kika; även om den tiden var knapp; och det var så härligt. Herregud, vi anordnade en fest för 1300 personer som dessutom verkade uppskatta det! Vad mer kan man önska?? 
 
Efter det har det varit fester hit och fester dit. Bland annat en helt fantastisk tackfest som T1 anordnade för oss som varit delaktiga i Nolle-P, det var roligt! Och så har det varit Ölstopet och på det UK. UK var bra, ända fram till dess att jag fick en patellaluxation (dvs, mitt knä gick ur led). Det är bland det värsta jag har varit med om så nu hoppar jag omkring på kryckor och förbannar alla som kan gå ordentligt (skämt å sido, det gör jag inte, jag är bara litet avundsjuk). 
 
Och mer då? Mer så läser vi en massa spännande grejer i skolan. Njursjukdomar och hjärtsjukdomar och som nu; lungsjukdomar. Det är fascinerande vad våra kroppar klarar och inte, och framförallt hur mycket man kan göra för att hjälpa till! Forskning har nog aldrig riktigt varit min grej men desto mer jag förstår desto mer förstår jag hur lite jag förstår och hur mycket forskning har gett oss. 
 
Med det sagt får ni ha det bra. Nu ska jag så småningom knata till skolan; det lär ta lite tid.