En vecka med miljoner saker att göra.

Har knappt spenderat någon tid alls i Linköping denna vecka. I tisdags satte jag mig nämligen på ett tåg som skulle ta mig till Göteborg. Där firade vi mammas födelsedag, utnyttjade de biljetter jag fick på min 20-årsdag och gick och såg Kristina från Duvemåla samt åt mängder med mat. Verkligen mängder med mat. Tror inte min mage, som för det mesta lever på studentbudget, kommer se en bättre matvecka på fem års tid. Efter en hotellnatt åkte vi så tillbaka till Linköping där jag i torsdags fick gå på finsittning med ettan, festa loss som blodig kirurg under Halloween och slutligen tog tåget hem mot Kalmar i lördags. Fullt upp med andra ord men så roligt.
 
I veckan väntar den stundande frackinvigningen som vi anordnar för Ettan för att de ska kunna nyttja sina frackar fullt ut. Det ska bli roligt. Förutom det får vi väl se vad veckan innehåller - en massa nytt och spännande är väl förhoppningarna. På återseende!