Uppdatering.

Sitter på mitt rum hemma hos mamma och pappa med ett smärre kaos omkring mig. Alla kläder skall återigen packas ned i en resväska för att förflyttas ett antal mil norrut. Nu ska jag visserligen inte till Linköping förrän om två veckor men på grund av diverse dagar fyllda av övningar på låtar så packas allting ned idag för att hämtas upp om ungefär två veckor och därefter fraktas upp till studentrummet i Ryd. 
 
Det blir därmed också dags att snart skapa en ny kategori, T2. Känns lite overkligt. Vårterminen gick så oerhört fort och har innehållit så mycket nya erfarenheter. Det ska bli roligt att se vad andra halvan av första året kommer att innehålla. Jag är relativt säker på att ett av orden som kommer att beskriva de kommande månaderna är hektiskt, men troligtvis också roligt. Det ska bli kul, jag ser fram mot att få komma tillbaka.