Det blev sommar

Vilken sommarvärme vi har fått! Jag ska alldeles snart cykla iväg för att titta på en kompis fotbollsmatch ute i Ekholmen, som en icke sportintresserad människa får vi väl se hur mycket jag hänger med - tur att jag har med mig två andra kompisar som kan förklara reglerna!

Förutom det KLARADE JAG MIN NEUROTENTA! Jag är fortfarande i chocktillstånd, tentan kändes nämligen vid skrivtillfället helt onödig och jag satt mest och funderade på hur jag skulle orka med att omtentaplugga. Nästa vecka är det dock dags att påbörja nästa tentaplugg - stadietenta-p. Det känns nervöst men också spännande, det ska bli kul att repetera om och läsa på ett annat sätt än innan!

I skolan händer inte så värst mycket - vi har haft seminarium och basgrupper varvat med föreläsningar från allt mellan himmel och jord (det har känts som "slaskveckor" där de slänger in saker vi behöver kunna innan klin och T7). Känns för övrigt så konstigt med T7. Herregud. Om ett halvår ska jag ut och träffa patienter - riktiga sådana. Tiden bara springer iväg och snart befinner vi oss i Boston även om det är så mycket att fixa inför det. 
 
Förresten var jag i Lund också över Valborg. Åt Lundfalafel och njöt av fantastiskt sällskap med vänner - en välbehövlig paus med andra ord. Med det sagt; ta hand om er så får vi se när nästa uppdatering kommer!