Tenta-P!

HEJ. Herregud. Det var ett tag sedan (som vanligt med andra ord - varför ändra på ett (icke)vinnande koncept?). Jag har haft fullt upp. Det sista med MedSex, jag har fyllt 21 och så har jag inlett mitt livs tredje tentaperiod. Det går allt segare. Livet just nu är mest fyllt av njurfysiologi och med det kommer drömmarna om att lösa problem i sömnen. När termer och tillstånd snurrar i huvudet under sömn; ja då kan jag nog åtminstone klappa mig själv på axeln och ge mig lite beröm över att ha fått ihop några studietimmar. 
 
Jag har också fått ett väldigt trevligt mejl under de senaste veckorna som berör något som nog en hel del som läser här skulle kunna vara intresserade av. Det är en mässa vid namnn Medrekmässan (tryck på länken!) som riktar sig till vårdpersonal och framförallt då vårdstudenter. Mässan är en arbetsmässa och kommer att gå av stapeln den 29 oktober i höst i Malmö. Titta in där och kika - där har du möjlighet att träffa arbetsgivare - och vem vet? Du kanske faktiskt kan hitta ett jobb!
 
För övrigt har jag en helt fantastisk video att visa för er. Såhär känner jag i stort sett varje dag (och en hel del av händelserna och, kanske framförallt, meningarna har jag själv sagt och det flertalet gånger). 
  
 
#1 - - Cecilia på Medrek:

Hej Amanda, vad kul att du la upp en notis om Medrekmässan! Hoppas att vi får träffa några av dina bloggläsare på mässan i höst. :-)

Med vänlig hälsning
Cecilia Eklund
Medrek.se