HEJ.

Herregud. Nu är det färdigt. Eller ja, inte färdigt kanske, men nu är jag här. I min alldeles egna lägenhet på en madrass i ett nymålat vardagsrum och med ett (äntligen) fungerande internet. Så mycket har hänt den här veckan. Jag har flyttat, haft fullt upp i skolan med spännande laborationer rörande EKG och hemostas - uppepå detta har jag sedan fått äran att vara TM (Toastmaster) på vår ovvesittning som vi hade tillsammans med FM och PiLS (Maskinare och personalvetare). 360, väldigt alkoholpåverkade, människor och det var så himla roligt. Vi bytte stassar och jag fick vara både PiLS och FM för en kväll på Suntrip-kravallen.
 
Och Suntrip tävlar vi dessutom i - det innebär att jag imorgon ska inleda dagen med alkohol och Donken. En utmärkt kombination för en student kan tyckas, men det ska erkännas att jag är lite rädd. Sedan ska vi placera oss i en stor sandlåda som byggts upp inomhus och bygga sandslott. Vad kan egentligen gå fel?
 
Uppepå detta kommer det dessutom ett stort flyttlass med en mamma, en svåger och en massa möbler. Det känns bra - att få något annat att sova på än en madrass. Dessutom har jag finsittning på kvällen - det ska bli roligt. 
 
En snabb uppdatering om lite av varje - är så mycket på gång att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Men roligt är det!
 
PiLS för en kväll tillsammans med Sofia från PiLS och Simon från FM som även de agerade TM, vilken kväll!!