I ett litet hus söder om Kalmar.

Är så äntligen hemma hos min mamma igen. Det är så skönt att komma hit och bara få vara, utan krav på saker och ting som ska göras, läsas eller förstås. 
 
London var helt fantastiskt fint. Vi gjorde en massa - varav allt ska presenteras i en video så småningom. Men det var välbehävligt att få spendera ett par dagar med de man tycker om på annan plats och med en annan miljö. Sedan är det omöjligt att inte prata om våra studier - men det blir åtminstone på ett annat sätt och något mindre än vad det blir då man ständigt träffas och vistas i föreläsningssalar. 
 
Igår skrev jag så på mitt lägenhetskontrakt! Den 2 mars flyttar jag till Berga och till en alldeles egen liten etta. Det känns väldigt bra och jag längtar efter att få inreda och känna att jag kommer hem till mitt. Missförstå mig inte, korridor har haft sin charm det med men det har nog också framgått ganska så klart att det kanske inte riktigt har varit min starka sida.
 
Men nog med det! Nu checkar jag ut ett tag och sedan är det dags för termin 3. Ett-årsdag på läk, det ni!