Sommar.

Det är bra dåligt att jag inte vet hur man studerar bra samtidigt som man ligger och solar - för det gör att jag tvingas spendera dessa fantastiska sommardagar inomhus. Som jag ska njuta när sista tentan är gjord och jag kan unna mig att spendera ett par lata dagar på terassen hemma i Kalmar. Sedan ska jag få spendera sommaren på Öland - vilket ska bli helt fantastiskt. Men tills dess så får jag istället roa mig med diverse böcker - och hoppas på regn imorgon så det ökar motivationen lite. 
 
Jag tänker tillbaka på var jag befann mig för ett år sedan och filosoferar över hur mycket som hinner hända. Då stundade student och bal och jag hade just kommit hem från en resa till USA med min American Studies grupp. Herregud - det är rätt märkligt egentligen.. Hur mycket som förändras. 

Nu ska jag dock försöka genomlida ännu en dag imorgon, denna gång med fokusering på mannen. Det kommer att bli bra det med. Tills vi hörs nästa gång får ni se till att njuta lite av sommarvädret åt mig också. 
#1 - - Anonym:

Hej, har du läst american studies på cis? kan du inte berätta lite om hur det var i ett inlägg - en kurs värd att läsa? roligt/lärorikt/mycket arbete?