Och helt plötsligt var det juli.

Juli - hur hände det? Jag jobbar på som bara den och tycker överlag att det är ett fantastiskt roligt jobb. Idag tog jag mig tiden att faktiskt sitta ned med en patient trots att det inte alls är mitt jobb. Hon verkade behöva prata och finns tiden och läkaren är upptagen så kanske det kunde göra lite nytta om inte annat - jag hoppas och tror nog att det gjorde det.
 
Förutom jobbet hittar jag inte på sådär väldigt mycket. Underhåller mig med att träffa vänner och göra saker jag vill utan att ha dåligt samvete för det. Trots det ser jag fram mot höstens studier, det ska (för första gången på många år) bli riktigt roligt att börja studera igen. Det gör mig positivt inställd till att jag nog faktiskt har gjort alldeles rätt val. 
 
Till helgen väntar fest för vänner som fyllt 20. Träffade på en gammal högstadielärare häromdagen som frågade om hur vi hade det och vad alla sysslade med. Det känns på ett sätt som att det var igår vi började 7:an, för att inte tala om slutade 9:an, och så börjar jag reflektera och inse att jag började 7:an för sju år sedan. Det är det eviga mottot här på bloggen: men tiden springer verkligen iväg.