Skytte-C och basgrupp 5C.

Igår inleddes eftermiddag med information i storgrupp samt indelning av basgrupp där jag, tillsammans med två andra LÄK, 3 SSK, 1 sjukgymnast och 1 arbetsterapeut hamnade i basgrupp 5C. Efter att vi disskuterat och pratat vidare väntade jag en timme i Cellskapet där jag bland annat förberedde "Brevet till mig själv" som ska ligga som material i senare del av kursen.
 
17.15 traskade jag, samt några ur min nollegrupp iväg till en pizzeria och åt middag och skrev färdigt vårt gyckel samt övade på detta och vid 18.45 var det dags att bege sig iväg ut till ingenstans. Kvällen anordnades av Medsex och temat var "Into the wild" där vi klädde ut oss och hade allmänt roligt. Efter att ha vandrat ut mitt ut i skogen började det vråla och skrika bortifrån skogskanten och 20 män, fullt utklädda i potatissäckar och barbenta, kom springandes mot oss (lite lagom skräckinjagande sådär) sjungandes på Ronja Rövardotters tema. Efter att ha sprungit iväg med en tjej från klassen (de bar helt enkelt upp henne och traskade iväg) begav vi oss vidare mott byggnaden Skytte-C. Där inleddes fulsittning och det sjöngs sånger, skålades och gycklades. 
 
Efter fem timmars sömn steg jag upp för att vara med om första basgruppstillfället. Det verkar vara en bra basgrupp och det var intressant att se hur vi gick från att läsa en artikel till att formulera vad vi skulle lära oss. 

Nu har jag tänkt vila upp mig några timmar inför stundande ÄoPoP ikväll (Ärtsoppe-, pannkaks- och punch sittning).
#1 - - Sara:

Haha alltsa, ni verkar gora sa random saker xD haha. men det later skitskoj! Hoppas du har det bra <3