Lugna dagar.

Har de senaste dagarna varit relativt lugnt, men lagom mycket sömn. I lördagskväll var det barrunda med Medsex vilket var oerhört roligt. Vi inledde kvällen i Cellskapet med fulvin och fortsatte därefter in mot stan (med ett avbrott för besök av fadderiet) där vi besökte tre ställen. Om jag minns rätt hette det första Platos, det andra Platå och slutligen NH (Nationernas Hus). Vi blev även serverade mackor och blåbärssoppa av före detta Medsex vilket var jättegott sådär mellan andra och tredje stället.

Kvällen var som sagt jättebra men jag gav upp vid 02.15 och hämtade ut jackan och tog mig efter detta hemåt där jag äntligen fick sova utan att ställa klockan. Under söndagen tog jag det lugnt och lagade matlådor (kommer få äta korv stroganoff i flera dagar..). På kvällen var det fadderdag och då var det lugna aktiviteter med musikquiz och lite mariocart-spelande. 

Idag har jag haft två timmars introduktion till HEL-kursen och befinner mig just nu i lägenheten där jag har ätit lunch (korv stroganoff, surprise) och ska alldeles strax bege mig bort mot HU för att bli indelad i basgrupp. 

Trots ett par relativt lugna dagar med helt okej med sömn är jag trött. Men denna vecka är väldigt mycket luftigare än tidigare veckor med ungefär 1 föreläsning och 2 basgruppsträffar i veckan - däremot förväntas vi lägga ner resterande timmar av heltidsstudierna själva så jag tänkte påbörja mitt personliga brev innan jag beger mig iväg.

Puss och kram.