Att flytta 2.

Får lägga på en extra tvåa i rubriken då rubriken redan använts en gång. Kanske är det ganska passande med vad jag tänker just nu; nämligen att det här med att flytta, ja det kan man göra på fler än ett sätt. 
 
För nu har jag även på papperet flyttat ifrån mina föräldrar. Det kändes lite märkligt att enbart bocka i sitt eget namn vid adressändringen och låta mamma och pappa stå kvar. Nu är det officiellt, även hos myndigheterna. Nu står jag inte längre skriven i Kalmar utan i Linköping och kan väl därmed titulera mig Linköpingsbo, åtminstone i fem års tid till.
 
Snart ska jag iväg till HU för att ha dagens två basgrupper. Den ena kommer att avsluta basgruppsträffarna för Cellstrimman och den andra är en vanlig HEL-basgruppsträff även om den är extra trevlig idag då vissa ordnar fika. Annars är det full planering igång av tackfesten som vi ska anordna för alla de som arrangerade vår fantastiska nollning! Självklart befinner jag mig i både planeringsgrupp och gyckelgrupp, även om jag tycker det ska bli allra roligast med gycklet.