Två veckors tystnad.

Det har varit fullt upp på senaste tiden. Dagarna har fyllts av sång, fyndiga texter och en hel del gäspningar (vi har legat i hårdträning inför årets Nolle-P!) och det har varit oerhört roligt att få spendera de senaste dagarna med mina fina medsexare. Imorgon beger vi oss alla upp mot Linköping igen för att förbereda för vårt första (!) officiella gyckel! Sedan börjar förberedelser för att hinna och orka med två veckors festligheter, det ska lagas både matlådor och inhandlas proviant. Jag misstänker att årets upplaga av mottagningen kommer bli något mindre stressig för min egen del, men jag har inga förhoppningar om att hinna med någon större matlagning de kommande veckorna. 
 
Igår var vi även ute och fotograferade bilder för att använda under det kommande året och jag tänkte givetvis bjuda på en av dessa bilder, som jag ser fram mot att få spendera ett år med dessa människor!