Och så var veckan slut.

Jag vet att jag i början av veckan längtade till idag, så mycket som skulle göras på så lite tid att jag blev helt trött bara av att tänka på det. Jag åkte i torsdags mot Stockholm och därefter Estland och staden Tartu - för att sjunga med kören och därefter få ett snabbt besök på ett uteställe innan jag, efter två timmars sömn, gick upp för att åka hela vägen tillbaka igen. Fredagskvällen avslutades sedan (efter resa från Tartu till Linköping med ett stopp i Helsingfors på vägen) med Festivallen. Lika roligt som förväntat men det blev relativt tidig hemgång för mig då jag kände av antalet bristande sömntimmar. 

Idag väntas det basgruppsplugg - som vanligt. Och troligtvis storstädning av rummet (fördelen med att bo på 20 kvadrat är att det går fort). Ha nu en fin söndag!