Mellandagar som få.

Spenderade juldagen på absolut bästa sättet som går: med fina vänner. Vi drack glögg, åt choklad och filosoferade över livets alla mysterier (och snygga män) och så sjöng vi en salig blandning låtar. Efter två par timmars sömn var tröttheten slående men trots det har även denna mellandag flytit på på samma trevliga sätt, med gott sällskap och mycket skratt. 
 
På grund av sömnbristen somnade jag vid 18.00 och har nu sovit i två timmar. Vet inte riktigt om det var så bra för nu är frågan om jag kan somna om inom snar framtid, annars blir det nog en film eller två. Har haft en suktan efter att få se "He's just not that into you" ett bra tag då jag alltid gråter som ett litet barn i slutet. Trots att filmen nog skulle klassificeras som en något sämre film för många så innehåller den, enligt mig, en av de bästa scenerna som någonsin skrivits. Nu ska jag inte avslöja för mycket, men låt oss säga att romantikern inom mig så sakteliga dör varje gång och tårarna inte kan hjälpa att flöda. Det ska nämnas att jag häromdagen råkade snubbla över just denna scen av misstag och fem minuter sedan satt och bölade som jag vet inte vad. Det är stabilt.