Det här med rubriker.

Börjar få brist på bra rubriker, det kommer väl sluta med att jag helt enkelt döper dessa till datum. 
 
Vet inte riktigt hur jag ska göra med inläggen här på bloggen - har beslutsångest över huruvida det ska produceras ett par dag om dagens innehåll, eller om det enbart ska skrivas när det finns något vettigt att säga. Eftersom jag idag inte gjort något av större intresse för er känns det alltför tråkigt att bara rada upp detta i ett par uppstyltade meningar utan att lägga någon vikt i inläggets innehåll. Nej, kvalitet före kvantitet tycker jag allt ska gälla. 
 
Då kan man ju i och för sig ifrågasätta varför detta inlägg skrivs, det gör jag också, så därför kan vi helt enkelt vända det till något mer vettigt - exempelvis sådant som bloggen kommer att handla om i fem års tid framöver.
 
Just nu letar jag reda på exakt all information det finns att få om Linköping och Umeå. Boende, områden, intressen, saker att engagera sig i. Det kräver energi, och det har jag mycket av för tillfället. Är så oerhört förvantansfull inför våren! Vad kommer att ske, kommer jag att bli accepterad av alla där och kommer jag att passa in? Frågor som jag ställer mig och funderar över men som jag omöjligtvis kan få svar på förrän den dag jag anländer.
 
Hoppas för övrigt något fruktansvärt på att jag kommit in redan nu den 8 januari i Linköping så att jag slipper ett samtal. Hade varit skönt att kunna landa i ett definitivt svar då, istället för att osäkert gå omkring och undra ifall de kommer att ringa och höra av sig eller inte. Men tills den 8 januari uppdaterar jag antagning.se ungefär fem gånger om dagen, trots att jag vet att ingenting kommer att dyka upp förrän om knappt två veckor. Denna olidliga väntan.